Retouren

Bij Studio Kosey heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, het onbeschadigd retourneert. Bewaar je retourbewijs totdat ik deze heb verwerkt. 

Zodra ik jouw retourzending ontvangen heb stuur ik je een e-mail. Daarna kan de verwerking van jouw retourzending maximaal 14 dagen duren. Ik stuur je een e-mail als deze retour verwerkt is, dan ontvang je binnen enkele dagen het bedrag terug op je rekening,

Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag als volgt teruggestort:
- iDeal/Bancontact: Het bedrag staat binnen vijf werkdagen weer op je rekening.

Geen retour formulier ontvangen. Dat is geen probleem! Voeg een briefje toe aan de retourzending, met daarop jouw naam, ordernummer & e-mailadres.

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.

Indien online (sale)aankopen niet aan de verwachtingen voldoen, is er de mogelijkheid om deze te retourneren. Zodra ik jouw retour heb ontvangen en verwerkt zal ik overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

Is een item kapot of ben je ontevreden over een product? Neem dan contact met me op en stuur een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we naar een passende oplossing. 

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Alle retourzendingen zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Ik neem retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen De klant kan zich melden via mail. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Heb je bezorgkosten betaald? Als je alle artikelen uit je bestelling retourneert, krijg je ook de bezorgkosten terug.
  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info&studiokosey.nl of WhatsApp nummer 06-41676923 en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat.